onsdag den 23. januar 2013

Jul og nytårsaften


Nu synes jeg lidt, at jeg skylder jer en update fra jul og nytår. Ja, jeg er lidt sent ude. På trods af det, skal I ikke snydes for det.
Julen herovre var, som forventet, ret anderledes. Jeg blev vækket d. 24. klokken 7 om morgenen af en min værtsfamilies femårige barnebarn, der lige ville oplyse mig om, at det var juleaftensdag. Juleaftensdag var jeg ovre hos noget familie, hvor de havde noget forjuleaften. Jeg lavede ris’a’la’mande, og det var vidst en stor succes. Min værtsfamilie kunne ret godt lide ideen med mandelgaver.
Selve juledag blev jeg vækket klokken 9, og så kom alle børnebørnene over, og vi pakkede gaver op og spiste julemiddag. Det var en meget hyggelig og anderledes oplevelse.

Nytårsaften var bestemt også anderledes. Jeg kom ikke rigtigt i nytårsstemning, som man gør i Danmark. Der var intet fyrværkeri, ingen 90-års fødselsdag og ingen nedtælling på TV. Jeg vågnede op, og det føltes egentlig som en hvilken som helst anden dag. Lidt senere tog vi dog til en nytårsmiddag hos noget familie. Det  var nu meget hyggeligt. Derefter tog vi hjem til noget andet familie, hvor vi så film indtil vi faldt i søvn.
Nytårsaften

Andreas, det her er til dig! Hundehvalpene er kun 8 uger gammel. Min værtsfamilies barnebarn fik den i julegave.

I mellemtiden har jeg endnu engang fået en ny områderepræsentant. Det er den tredje, siden jeg fik min placering. Min forrige områderepræsentant havde var vidst syg ret meget, så hun havde ikke mulighed for at lave så meget med os. Hun kontaktede os heller ikke særligt ofte.

Jeg sætter nogle billeder fra jul ind, så snart jeg får dem sat ind på min computer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar