torsdag den 1. november 2012

Dansk mad og HALLOWEEN!

Så fik jeg endelig lavet noget dansk mad til min værtsfamilie! Det var slet ikke så svært at finde alle de nødvendige ingredienser, som jeg kunne have forestillet mig. Jeg lave frikadeller og varm kartoffelsalat. Dog på må jeg indrømme, at frikadellerne ikke smager nær så godt som i Danmark. Men hvor har jeg dog savnet lidt dansk mad.

Det komfur havde tydeligvis ikke lavet frikadeller før

Men her i onsdags, var der jo, som I nok har lagt mærke til, halloween. Det er en dag, jeg har set utroligt meget frem til; en rigtig amerikansk halloween, og jeg må sige, at det er så meget bedre, end jeg havde regnet med. Jeg brugte dagen på at gå rundt og trick or treat'e med Kadence og Cyler (mine værtsforældres børnebørn), og det var godt nok hyggeligt.
Hvor fik vi dog samlet masser af slik. Jeg kan slet ikke forestille mig, at jeg nogensinde kommer igennem den taske af slik... og jeg troede, vi fik masser af slik til fastelavn og fødselsdage.
Folk gjorde virkelig meget ud af deres kostumer. Også de der sad derhjemme og ventede på, at børn ville komme forbi og be' om slik, gjorde noget ud af deres hus. Der var jo halloween-dekorationer overalt. Nu glæder jeg mig jo helt vildt til jul for at se, hvad de så kan finde på at komme op med til huspynt der.

Kadence, mig, Cyler

De ville meget hellere trækkes end at gå selv

Som jeg sagde, går man op i halloween dekorationerne. Der var endda
haunted hauses i flere af baghaverne. Det ser man ikke i Danmark.


Derudover har min skoles football-hold ikke tabt en eneste kamp endnu, så vi har endnu en spirit week i denne uge. Der vil komme en update efter kampen i morgen, der eftersigende skulle være den største kamp i hele skoleåret. Blanchard-Tuttle rivaliteten når sit højeste. Tuttle har kun tabt en enkel kamp indtil videre, og det var til en hold, vi, Blanchard, bankede, så jeg håber på det bedre udfald.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar